diumenge, 5 de juliol del 2009

una gosseta


Ahir a la nit varem anar a Les Planes i... em vaig trobar una gosseta i la meva mara em va dir ens la enportem. Jo li vaig dir al meu germa la mama m'ha dit que en emportarem aquesta gosseta i ell va dir i una mer... Li va preguntar i varem marxar amb companyia. La varem posar que dormis en un transporti pero avui li hem fet un terreny molt gran que pot correr. Ha plogut pero le he deixat anar per el meu despatx pero m'ha pujat a sobre el llit i m'ha deixat sang hoooooo!!!!! no me n'he enrecordat de dir-vos que te la regla, una otitis a l'orella i la pota ferida i em sembla que te una malaltia que es diu dormilega!!!! es una broma es una gossa mol carinyosa i molt dormilega . Avui al demati m'he trobat la gossa dormint al transporti i li he dit pixie,pixie,pixie!!! no movia ni un ull estava dormint haaaaaa!!!!!Es diu Pixie si voleu veure mes historia neu a gossosarreplegats.blogspot.com.

3 comentaris:

Esther ha dit...

Es taaaaan mona, més que la Gaïa!!!! Ja et veig d'aquí res fent agility amb ella ;)

marc donald ha dit...

si!!!

Núria ha dit...

D'aquí res veurem en Marc fent agiility amb en Donald a un costat i la Pixie a l'altre. Serà el "más dfícil todavia".