dimarts, 21 de juliol del 2009

si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

m'ha dit la mare que li ha trucat els amos de la Pixie i li ha dit que no ens la podem quedar!!!!!!es broma ens ha dit que ens la podem quedar, que la seva mare es va morir i ara s'escapava i estava lligada i perque estigui lligada ens la quedemm!!!!!!!!!!!!!!1 gos mira tens companyia 2 gossos perque siguin amics 3 gosos bufffff i 4 gossos fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comentaris:

Esther ha dit...

Tens tota la rao, 4 gossos fuuuuuaaaaaa!!!!! Però no l'heu pas anat a buscar vosaltres a la Pixie, ella us ha trobat, us ha enamorat i ja no hi ha res a fer, ja sou seus, jajaja! El que heu de fer és ajudar molt als pares, que amb tants animalons només se'n sortiran amb la vostra ajuda ;)

marc donald ha dit...

bale ok

Núria ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Núria ha dit...

Juas! Ja només us en falten dos per semblar casa meva. Ara, que si sumem les xinxilles i el conill, em sembla que ja ens guanyeu.

Enhorabona, família! I enhorabona per tu, Pixie!

P.D: el comentari esborrat era meu, que m'havia oblidat una lletra :p

P.D2: l'Esther té raó, ara toca ajudar eh!

marc donald ha dit...

sisisisisi¡¡!!!!