diumenge, 21 de juny del 2009

ST.JOAN I..................................


JA S'ACOSTA!!sant joan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja hem comprat silba boomno cal que els ensenyi tots.Huracans,truenos falleros,doble boom,metxa,bateria,traca,t.n.t,xinos,americans,fonts,crispetes i l'encenador.sera molt divertit no podre dormir d'emocio!!l'altra cosa es que s'acaba el cole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tenim que portar tot el material si ho voleu mirar el material i lo que hi haura a la festa del cole aneu a laberintiks.blogspot.com alla ho comenta tot i aixo va per a tu esther!! bones festes a tots els seguidors del meu blog i als altres bueno els dolents no els hi vull pas dir pero no em vull enrotllar mes adeu!!!!!!!!!!!!bones festes!!

3 comentaris:

Núria ha dit...

Marc, a mi els petardos em fan més aviat por. Quan era petita me'n van llençar un des d'un cotxe i no n'he volgut saber mai més res. De tant en tant tirava alguna ceba i algun xino, però fa anys que ni això :)

marc donald ha dit...

haha perque no as bist el super xxl es un petard que rebenta el ferro

Esther ha dit...

Ostres, em penso que vaig tard... ja no te'n deu quedar cap de super XXL, no?
L'any que ve em penso que l'Oskar i jo vindrem a celebrar la revetlla a Sant Gregori ;) jejeje!