dilluns, 1 de juny del 2009

Eh!! Que hem anat a PORT AVENTURA!!!!!!!!!

AHIR EL DIUMENGE DIA 31-5-2009 Varem anar a Port Aventura. Va ser genial. Primer varem fer força cua per demanar les entrades, mes o menys 1/2 horeta. Despres la meva mare va volguer pujar al FURIUS BACO QUE es aquesta atraccio:

ES SUPER BESTIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VA HA 135 PER ORA FFFFFFFFFFFFFF JO NO PODRIA RESPIRAR!!!
DESPRES VAN TARDAR FENT CUA AL FURIUS BACO 222222222222222222222222222222 HORES I MITJA!!!!JO JA ESTAVA CANSAT! Despres varem anar a els autoxocs que eren molt bestia i jo hi vaig pujar. Despres varem anar a una atraccio d' aigua que es diu Grand Canyon Rapid:
es un riu!!!! despres varem anar al tren de vapor que es diu Diabolo:
Despres ja ens en varem anar a casa i............................................................................

2 comentaris:

Esther ha dit...

I què passa amb el Sea Odissey? Que no et va agradar? (era aquella pel·lícula del dofí) Hem de repetir-ho aquest estiu, aviam si no trobem tanta gent i podem pujar a més atraccions ;)

marc donald ha dit...

si!!