dijous, 16 d’octubre del 2008

Entrenament d'ahir

Ahir en Donald ho va fer normal. El primer cop jo ho vaig fer malament perque no estirava prou el braç i en Donald se n'anava.

En Josep l'entrenador em deia que posés la punta del peu al costat del salt. I les altres pistes les vam fer bé.

Li vaig preguntar a en Josep si el proper dia fariem el tub cec i l'eslalom perquè l'eslàlom en Donald va molt lent i té por d'entrar al tub cec. Si em fes aquestes coses podria competir i guanyar una copa o una medalla.

M'ho podria haver fet més ràpid perquè no l'animo prou.

3 comentaris:

montse ha dit...

Hola guapíssim!! Queda molt bé el teu blog. Estic segura que algún dia portareu una medalla o una copa a casa, perquè ho feu molt bé.

Su ha dit...

Hola Marc !

Enhorabona per aquesta iniciativa de fer un bloc sobre els vostres progressos amb en Donald en l'agility! Si no et fa res, jo t'aniré seguint i així, en un moment donat, potser aprengui alguna cosa que pugui practicar amb la petita Denali.

Una última cosa, què és el tub cec?

Moltes gràcies, trempat!
Su

Esther ha dit...

Hola Marc!!
Felicitats pel nou blog! Espero amb candeletes les teves explicacions sobre agility, aviam si la Gaïa i jo aprenem una mica de tu i en Donald. Estic segura que sereu uns campions d'aquí a res! I ja saps què toca, motivar en Donald perquè corri més, i actualitzar ben sovint el blog perquè poguem agafar apunts ;)