diumenge, 26 d’octubre del 2008

CAMINADORS

Avui al mati hem fet una caminada de 10 kilometres. Eh! però avui haviem de canviar l'hora i ...........
L'Esther no l'havia canviat. Ui!! haviem quedat en un lloc i ella estava una hora més aviat allà.
Va trucar a la meva mare i .........la meva mare mig adormida: qui és? i l'Esther- que no haviem quedat? -Montse: Has canviat l'hora? -Esther: ai!! no l'havia canviat ja, ja, ja, ja, ja, ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se va quedar una hora esperant-nos i al final vam fer el record de 2 hores i al final ens van donar una medalla, un entrepà de butifarra i 3 phoskitos. Jo i en Donald vam ser els primers de la colla a arribar.

4 comentaris:

Esther ha dit...

Moltes gràcies Marc, si ja reieu prou vosaltres ara se'n riurà tothom de mi! :(
Però almenys aquest cop no us he fet esperar. Si és que el que no em passi a mi.... aix!
Un petonàs enooorme campió! Has superat el record de les 2 hores (nosaltres hem trigat 2 minuts més..)
A la propera hem de fer 1 hora 55 minuts, vale?

Gemma ha dit...

Apa Esther, sort que no feia fred!!!!!

a veure quan ens veiem tots. La meva amiga Eva i el seu marit en David em portaran un dia al Bu bup!!

Esther ha dit...

Home, una mica de fred si que feia, però vaig estar passejant els gossos i ja em vaig distreure, jejeje!

I quan vagis al Bu Bup sobretot avisa eh!

Gemma ha dit...

i tant que us avisaré!!!