dissabte, 8 d’agost del 2009

Tibidabo

Porto una bona noticia: que el 6 d'agost vaig fer anys i varem anar al Tibidabo i m'ho vaig passar molt be, vaig pujar a la muntanya rusa nova. Ara us ensenyo un video. El video no l'he gravat jo era del youtube



Veure des de youtube

Tambe vaig pujar al vaixell,avio,diavolo,talaia,miramiralls,dididado,,tibidabo expres,magatzem.Ara us esplicare lo que fa tot.

vaixell:es un vaixell que es balança molt enlaire.

avio:ja ho sabeu tots que fa.

diabolo:son unes cadires que volen.

talaia:era una talaia que es movia.

miramiralls:eran uns miralls que et veies gordo,prim,cames petites....

dididado:era una pelicula en 4d.

tibidabo espres:era un tren.

magatzem:era una aladelta de por.

i per acabar varem pujar a un castell de por i vaig entrar i.. es va sentir uuuuuuuuuuu i estava tot fosc i vaig marxar corrent.