diumenge, 1 de març del 2009

Transportins


La setmana passada a Canet em van tancar en el transporti de la Mar. Primer em van voler fer una brometa de tancar-me en el transporti i de sobte en Guillem em va voler fer una broma de tancar el maleter i..................................... hi havien les claus a dins del cotxe. Oh, no!!!!!!!!!!!!!!!!! jo vaig intentar obrir el transpoti i al cap de mitja hora vaig obrir el transporti, vaig agafar estirant la mà vaig agafar la jaqueta de la Mar i vaig clicar el botó per obrir el maleter i me van treure del transporti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comentaris:

Esther ha dit...

I les fotos que ens havia d'enviar l'Anna? O és que no vols que les veiem? jejeje

Anònim ha dit...

Quin ensurt, oi Marc!!!file:///home/montse/.local/share/Trash/files/images.jpeg

Anònim ha dit...

jajaja Marc si no van ser no més que 5 minuts, però amb l'estrés set fa etern oi? jeje. Una altra aventura que explicar!

Mar...la del transportí